SERVICE NIEUWE BRIL
Gefeliciteerd met je nieuwe (zonne)bril! We gaan ervan uit dat alles in orde is en dat je er van kunt genieten. Mocht je toch nog aandachtspunten hebben, maak dan een afspraak in onze online agenda. Zo kunnen we de juiste persoon toewijzen en ons voorbereiden op je komst. Kies voor 'SERVICE NIEUWE BRIL' en geef bij opmerkingen aan waarvoor je komt. Bedankt voor het vertrouwen in onze service!
WANNEER LANGS KOMEN?
Een nieuwe bril kan even wennen zijn, maar dat hoeft niet lang te duren. Als je na een paar dagen dragen nog steeds het gevoel hebt dat er iets niet klopt, kom dan langs in de winkel. Bellen heeft geen zin; we moeten je echt even zien.
We controleren het montuur en de stand van de glazen en kunnen, indien nodig, de ogen opnieuw meten. Om voldoende tijd te kunnen nemen, vragen we je om kort de klacht te omschrijven. Zo kunnen wij inschatten hoeveel tijd we moeten inplannen.
BRIL ZIT NIET FIJN
Voor het (opnieuw) afpassen van je bril hoef je geen afspraak te maken, tenzij je een montuur draagt met een speciale constructie, zoals randloze monturen die verlijmd zijn, of materialen zoals 18kt goud, hout of buffelhoorn. Dit vereist specifieke kennis. Plan daarom even een afspraak in om onnodig wachten te voorkomen. Bij twijfel kun je altijd een online afspraak maken.