VERZENDING & BEZORGING
De meeste producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij vertrouwen erop dat jouw bestelling binnen 48 uur wordt afgeleverd door de verzender nadat je onze mail hebt gekregen dat het product is verstuurd. Voor de bezorging zijn we echter afhankelijk van de snelheid van de verzender. Is het product niet op voorraad, dan bestellen we dit direct bij onze leveranciers. Stelregel is dan dat de levering een week wordt uitgesteld.
Heb je vragen over de verzending, neem dan gerust contact met ons op. Doe dit bij voorkeur via mail en niet telefonisch. Via mail komt het meteen bij de juiste persoon terecht.
AFLEVERING BUITENLAND
Bij verzending binnen en buiten Europa wordt een vergoeding voor de verzendkosten in rekening gebracht. Voor de juiste verzendkosten, per land, kun je kiezen bij het uitchecken.
RETOURNEREN & RUILEN
Het kan natuurlijk voorkomen dat het bestelde artikel niet naar wens is. Geen probleem, stuur het artikel compleet, in de originele verpakking en ongedragen retour naar:
LUKX Optiekspecialisten
Spekstraat 2
2011HM Haarlem
We geloven niet in een retour-termijn van enkele weken. Je weet meteen of het product voldoet aan je wensen. Stuur de bril dan ook binnen enkele dagen retour. Bedenk ook dat online bestellen van een bril risicovol is en eigenlijk alleen slaagt als je zeker weet welk model je zoekt. Retour zenden is altijd op eigen kosten en risico. Zorg voor verzekerd vervoer indien je een kostbaar artikel wil retourneren. Nadat het artikel teruggekomen is bij ons gaan wij over tot terugbetaling. Onze verzendkosten worden altijd verrekend.
REPARATIE EN GARANTIE
Mochten er problemen ontstaan met het geleverde product, neem dan contact op met onze klantenservice via mail. Stuur duidelijke foto's van het probleem en de factuur en we zullen snel reageren tijdens de dagen dat we geopend zijn.